Na co zwracać uwagę przy najmie powierzchni biurowych

Pomieszczenie, w którym pracujesz, wpływa na Twoje samopoczucie, a tym samym na efektywność wykonywanych obowiązków. W pracy szybko odczuwasz zmęczenie i frustrację? Masz problem ze skupieniem się w dotychczasowym centrum dowodzenia? Prawdopodobnie pominąłeś kilka istotnych elementów, na które warto zwrócić uwagę przy najmie powierzchni biurowych. Oto kilka z nich:

Lokalizacja

Poszukując właściwego miejsca dla swojego biznesu, ludzie często zapominają o tak ważnych aspektach jak umiejscowienie budynku. Z pewnością nie chciałbyś, aby lokalizacja biura do wynajęcia była oddalona od Twojego domu dziesiątki kilometrów. Warto jednak zwrócić uwagę również na samo otoczenie biura. Dla firm, które przyjmują międzynarodowych Klientów, prestiż danej części miasta jest niezwykle istotny. Z pewnością znasz to uczucie, kiedy w sytuacji prywatnej — czujesz się w danym miejscu wyjątkowo dobrze. Tak samo wygląda sprawa z umiejscowieniem biura dla Twojej firmy i Klientów, z którymi współpracujesz. Sam wiesz najlepiej, czy zależy Ci na widocznej, łatwo dostępnej lokalizacji, czy może lepsza będzie nieco spokojniejsza okolica. Warto sprawdzić biura do wynajęcia w Tychach, gdzie oferta jest naprawdę szeroka.

Stan budynku

Podobnie wygląda sytuacja ze standardem budynku. W biznesie, w którym masz częsty kontakt z Klientem, nie tylko samo wnętrze jest ważne. Pierwsze wrażenie robi się tylko raz, a pierwsze co zobaczy Twój Klient, to budynek, w którym pracujesz. Zwróć uwagę na jego stan, odpowiednią akustykę pomieszczeń, okna i dostęp do światła. ,,Jak Cię widzą, tak Cię piszą”, dlatego poszukując powierzchni biurowej, kieruj się standardem lokalu, tak, abyś mógł w pełni utożsamić się ze swoją siedzibą.

Warunki i udogodnienia

Samopoczucie Twoje oraz całego zespołu jest niezwykle istotne, jeśli zależy Ci na efektywnym wykonywaniu zadań. Większą część dnia zapewne spędzisz w biurze, dlatego powinieneś się w nim dobrze czuć. Miejsce sprzyjające pracy powinno być przestronne, dobrze doświetlone i praktycznie zaaranżowane. Pamiętaj też o udogodnieniach dla swoich pracowników i gości — klimatyzacji pomieszczeń, strefie wypoczynku, bistro, parkingu, czy aneksie socjalnym.

Zapotrzebowanie firmy

Zanim jednak zdecydujesz się na te wszystkie ,,przyjemności” zastanów się czy aby na pewno Ty i Twój zespół z nich skorzysta. Dla przykładu: Twoi pracownicy to głównie osoby dojeżdżające z daleka do pracy? Być może wtedy warto zrezygnować ze stref odpoczynku na rzecz wydzielonych miejsc parkingowych? Ustalenie priorytetów oraz potrzeb firmy jest kluczowe przed przystąpieniem do poszukiwania biur na wynajem. Jasno określone wymagania, pozwolą Ci na znalezienie odpowiedniej przestrzeni o wiele szybciej. 

Zwróć uwagę na podane wyżej elementy i zdecyduj, na czym najbardziej Ci zależy. W ten sposób znajdziesz lokal odpowiadający Twoim potrzebom. Nie zrażaj się po pierwszej nieudanej próbie — warto poświęcić trochę czasu, by znaleźć to idealne miejsce. Powodzenia!

Chcesz porozmawiać o szczegółach?